Увага! Курси підтримуються за допомогою платформи Moodle . Повні тексти лекцій (з малюнками, таблицями, додатками) розміщені на сайті http://do.krm.name/ (розділ - Дистанційні курси)
Шановні слухачі! Протягом курсів підвищення кваліфікації пропонуємо вам виконати творчу контрольну роботу – «Програму самореалізації особистості» за обраною темою з курсу російської мови (літератури) для 10 класу (за програмою 12-річного терміну навчання). Теоретичну основу такого виду учнівської діяльності ви можете почерпнути з лекції Н.В.Бухлової «Аналітико-прогностичний супровід формування самоосвітньої компетентності учнів». Перед тим, як розпочати роботу, просимо вас ознайомитися з поданими зразками на сайті http://do.krm.name (розділ -Дистанційні курси)
Чи подобається Вам дистанційна форма роботи на курсах підвищення кваліфікації?
Післякурсове завдання
Шановні слухачі курсів підвищення кваліфікації учителів російської мови та літератури! Пропонуємо вам визначитися з темою післякурсового завданнята повідомити її до 16 листопада на електронну адресу sipachova@ukr.net Орієнтовна тематика 1.Застосування інтерактивних методів навчання як один зі шляхів підвищення ефективності уроку літератури. 2.Використання методу проектів на уроках літератури. 3Навчально-дидактичні ігри як засіб розвитку пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури. 4 Взаємозв’язок інновацій та традицій у навчальному процесі на уроках літератури. 5 Портфоліо у системі педагогічної діагностики сформованості ключових компетентностей учнів. 6 Метод портфоліо як засіб оцінювання результатів навчання. 7 Портфоліо як компетентнісно орієнтована технологія. 8 Формування комунікативної культури на уроках літератури. 9 Розвиток стратегічної компетенції учнів засобами використання інтерактивних форм навчання. 10 Шляхи самореалізації особистості на уроці літератури та в позаурочний час. 11 Використання мультимедійних ресурсів та елементів проектування на уроках літератури в класах гуманітарного та естетичного профілів. 12 Навчально-методичне забезпечення розвитку інтелектуально-творчих здібностей учнів засобами літератури.
Комментариев нет:
Отправить комментарий